Методична робота в навчальному закладі здійснюється згідно з Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепцією Нової української школи, Положенням про методичну роботу в навчальних закладах міста (наказ управління освіти і науки Тернопільської міської ради від 22.09.2017 №470), Статутом школи, іншими нормативно-правовими актами в галузі освіти.
Методична робота – це цілісна система взаємопов’язаних заходів, які ґрунтуються на досягненнях науки, передового досвіду й конкретному аналізі професійної діяльності вчителів і спрямовані на всебічне підвищення їхньої кваліфікації, удосконалення фахової майстерності, збагачення й розвиток творчого потенціалу навчального закладу, на досягнення високих результатів навченості, вихованості й розвитку школярів.
06.11.2024
31.10.2024 у нашому закладі освіти було проведено консиліум «Адаптація п’ятикласників до нових освітніх умов».
Педагоги та психологічна служба школи обговорили основні питання, які виникають під час адаптації п’ятикласників. Було проаналізовано анкети учнів, що дали зрозуміти чітку картину адаптованості/дезадаптованості учнів, їхньої самооцінки, соціального статусу особистості у колективі.
Вчителям було запропоновано SVOT-аналіз, за яким було визначено сильні та слабкі сторони класних колективів, а також можливості та загрози для особистісного розвитку.
Педагогами було прийнято рішення про проведення УБЗ з учителями та батьками п’ятикласників, повторну діагностику у ІІ семестрі, продовження спостережень за учнями через відвідування показових уроків та позаурочних заходів.
26.09.2024
Керуючись Положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 № 805, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22.12.2022 № 121209/147863-26-22/10.1, з метою стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності освітнього процесу створено атестаційну комісію І рівня та затверджено її склад.
Список педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації у 2024/2025 н.р.
05.06.2024
«Успіх – це не призначення, це подорож». (Зіглар )
Третій рік поспіль у нашій школі реалізовується проєкт «Моя особиста траєкторія успіху. Банк успішної дитини».
48 учнів отримали Дипломи у таких номінаціях:
Прорив проєкту:
Шиманський Станіслав
Кожушко Дмитро
Лесик Маргарита
Яковлєв Арсен
Дуда Анастасія
Федорчук Анастасія
Шавріна Ірина
Хома Софія
Пушкар Станіслав
“Успіх проєкту”:
Кравчук Матвій
Гром’як Марта
Воробель Павло
Плахцінський Едвард
Кицай Анастасія
Осуховська Анастасія
Лучкевич Дарина
Красовський Антон
Марункевич Лілія
Луценко Софія
Лясківська Вікторія
Убакуменко Єлизавета
Омелько Максим
Красовський Юрій
Кучер Максим
Гребень Надія
Сорокіна Надія
Худзік Ольга
Головко Софія
Ковальський Володимир
Бочелюк Дмитро
Стрілець Вікторія
Томунь Матвій
Яцків Вікторія
Макух Олександра
Пасічник Дарина
У номінації “Лідер проєкту”:
Блотна Софія
Гуменюк Олександр
Дворянська Марта
Дідух Максим
Павловський Віталій
Швалюк Марта
Боднар Ангеліна
Біщак Катерина
Адамів Роксолана
Малюта Яна
Воробець Назар
Цуп Ярослав
Кожен учасник отримав порцію овацій та подарунок “аванс” на наступний навчальний рік.
Проєкт триває! Нових перемог!
Єдиний урок “Герої в історії України”
01.04.2024
Результати атестації
педагогічних працівників та завідувача бібліотекою у 2023/2024 н.р.
Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 20
імені Руслана Муляра
- Волинець Лариса, учителька початкових класів ТЗОШ №20 ІМ. Р. МУЛЯРА, відповідає посаді, раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «учитель-методист».
- Зубик Роман, вчитель історії та правознавства ТЗОШ №20 ІМ. Р. МУЛЯРА, відповідає займаній посаді, присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».
- Шевчук Олена, практична психологиня ТЗОШ №20 ІМ. Р. МУЛЯРА, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».
- Кукурічка Лариса Володимирівна, завідувач шкільною бібліотекою ТЗОШ №20 ІМ. Р. МУЛЯРА, відповідає займаній посаді та 12-му тарифному розряду.
14.02.2024
Показовий урок у 9-А класі учителя історії Зубика Р.В.
Тема: “Перші громади та учасники національно-визвольного руху”
Майстер-клас учителя-методиста початкових класів Волинець Л.В. у 3-Б класі “Інтелект”.
Урок розвитку зв’язного мовлення.
Тема: ” Пошук інформації та написання чек-листа”
22.01.2024
План-графік проведення курсів підвищення кваліфікації при ТКМЦНОІМ у 2024 році
17.01.2024
Список педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації у 2023/2024 н.р.
22.11.2023
В кінці першої чверті у нашому навчальному закладі була проведена педагогічна нарада-консиліум про адаптацію п’ятикласників до нових освітніх умов. Психологічна служба ознайомила з результатами анкетування п’ятикласників щодо адаптованості та мотивованості до навчання. Із професійним аналізом класного колективу виступила класний керівник 5-Б класу Гарко Л.В. Поділилася своїми враженнями від спілкування зі своїми колишніми учнями (зараз це учні 5-А класу) вчитель початкової школи Махінка Н.В. Цікаво було послухати вчителів-предметників, які викладають у п’ятих класах, які поділилися своїми враженнями від сучасних дітей Альфа. Всі педагоги прийшли до висновку, що сучасні діти вимагають сучасної подачі матеріалу, задіюючи все більше цифрові технології, але, як і діти попередніх поколінь, вони хочуть бути почутими і прийнятими.
08.06.2023
Успіх — це не стільки те, що ми маємо, скільки те, ким ми стаємо в результаті (Джим Рон)
А ще успіх – це отримати диплом за підсумками шкільного проекту «Банк успішної дитини. Моя траєкторія особистого успіху», що триває другий рік і охоплює учнів 5-9 класів. У цьому році 51 учень отримав визнання у номінаціях:
«Успіх проекту»:
Хамрик Максим
Дудик Злата
Павловський Віталій
Дідух Максим
Красовський Антон
Лотоцький Олександр
Швалюк Марта
Пасічник Дарина
Головко Софія
Макух Олександра
Яцків Вікторія
Стрілець Вікторія
Дерлиця Марія
Буяр Анна
Буяр Адріана
Василенко Максим
Грицишин Каріна
Матиборко Олександр
Адамів Роксолана
Мельник Аліна
Сорокіна Надія
Кіцик Яна
Худзік Ольга
Воробець Назар
Кучер Максим
Цуп Ярослав
Андрусик Ольга
Язвінський Олександр
Бірак Вікторія
Бакалець Артем
Коноваленко Лада
Горчинська Анна
Замора Богдан
«Прорив проекту»:
Бица Владислав
Назарко Тамара
Міськів Тарас
Федик Максим
Гишка Матвій
Сивак Андрій
Гребень Надія
Бревко Яна
Борисюк Тетяна
Ткачук Діана
Жминда Вікторія
Горчинська Олена
Кучмій Олександра
Смалюх Ірина
Беззаперечними «Лідерами проекту» стали Біщак Катерина ( 7-А клас) та Голумбйовський Юрій (9-Б клас).
Щирі вітання учасникам проекту! І нових яскравих перемог у наступному навчальному році!
Успіх – це не призначення , це подорож (Зіглар)
01.02.2023
Довідка про стан викладання та рівень знань учнів з англійської та німецької мов у І семестрі 2022-2023 н.р
24.01.2023
Наказ Про організацію освітнього процесу в системі неперервної післядипломної освіти ТКМЦНОІМ у 2023 році
12.12.2022
В рамках тижня права вчителем Чижевською О.І. було проведено правову вікторину серед учнів 9-х класів. Покликання на тест: https://naurok.com.ua/test/pravova-viktorina-1878720.html
ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 КЛАСУ НУШ. ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ.
Документи НУШ
- Державний стандарт базової середньої освіти. Постанова КМУ № 898 від 30.09.2020 р. // Режим доступу: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/76886/
- Закон України «Про освіту» (Прийняття від 05.09.2017. Набрання чинності 28.09.2017) // Режим доступу:: https://osvita.ua/legislation/law/2231/
- Закон України «Про повну загальну середню освіту» (16 січня 2020 р) // Режим доступу: https://osvita.ua/legislation/law/2232/
- Методичні рекомендації для розроблення модельних навчальних програм // Режим доступу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/03/25/metod.pdf
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції НУШ (МОН України №4.5/2303-21 від 06.08.2021) // Режим доступу: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/83419/
- Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Наказ МОН № 289 від 01.04.2022 року // Режим доступу: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/86195/
- Модельні навчальні програми для 5-9 класів нової української школи // Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/modelni-navchalni-programi- _____________________________________________________________________________________ 13 Химинець А.А. https://svitliteraturu.com/ dlya-5-9-klasiv-novoyi-ukrayinskoyi-shkoli-zaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022- roku?fbclid=IwAR0Su0XZPqxv3Rp0dsyWvSEg3V7nV5NoRkq8qpUgeJD636tTFRtDHre69Hg
- Навчальна програма не має копіювати модельну: що спільного й різного в цих програмах // Режим доступу: https://nus.org.ua/articles/navchalna-programa-ne-maye-kopiyuvaty-modelnu-shhospilnogo-j-riznogo-v-tsyh-programah/
- Новий освітній стандарт для 5-9 класів – що це за документ і що він змінює // Режим доступу: https://nus.org.ua/questions/novyj-osvitnij-standart-dlya-5-9-klasiv-shho-tse-za-dokument-i-shho-vinzminyuye/
- Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти (Наказ МОН від 19.02.2021 р. № 235 // Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-tipovoyiosvitnoyi-programi-dlya-5-9-klasiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti
- Шиян Р., Ляшенко О., Фіцайло С., Дубовик О., Гайдамака О. Усе про модельні навчальні програми для розробників і шкіл // Режим доступу: https://nus.org.ua/questions/vidpovidayemo-na
Академічна доброчесність. Виклики сучасності.
Проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічними працівниками
21.01.2022
План-графік проведення курсів підвищення кваліфікації при ТКМЦНОІМ у 2022 році
18.01.2022
У школі з листопада проходить апробація проєктів “Банк успішної дитини” та “Будь еко”
Проєкт “Банк успішної дитини” передбачає створення ситуації успіху для кожної дитини та побудову особистої траєкторії успіху учня.
В рамках шкільного проєкту “Будь еко” учнівський і вчительський колектив спільними зусиллями прагне формувати нову культуру взаємодії з довкіллям, усвідомлене споживання природних ресурсів; свідомість і відповідальність не тільки дітей, але й дорослих; можливість дивитись на світ і оцінювати свої дії з точки зору раціональності, ощадливості та економії.
01.10.2021
Неперервна освіта. Жовтень 2021
16.08.2021
Неперервна освіта. Серпень 2021
06.05.2021
Неперервна освіта. Травень 2021
01.04.2021
Неперервна освіта. Квітень 2021
26.02.2021
Неперервна освіта. Березень 2021
27.01.2021
21.01.2021
План-графік проведення курсів підвищення кваліфікації
11.01.2021
Неперервна освіта. Січень 2021
28.10.2020
Неперервна освіта. Листопад 2020
20.10.2020
05.10.2020
Неперервна освіта. Жовтень 2020
19.08.2020
23.06.2020
Інформуємо, що з 23 червня 2020 року по 16 липня 2020 року в дистанційному режимі будуть проведені заходи про роль духовних і моральних цінностей у розвитку суспільства в контексті Української Хартії вільної людини.
Тернопільський район, м. Тернопіль – 03.07.2020
Місце проведення: платформа сервісу відеоконференцій Google Meet.
За 1 годину до початку заходу на адреси електронної пошти освітніх закладів буде надіслано посилання на вебкімнату заходу.
28.05.2020
Неперервна освіта. Червень 2020
14.05.2020
Буклет програми D#04T’mistechkа
Додаткова інформація до програми заходів D#04 T’mistechkа-2020
Інформуємо, що реєстрацію на захід необхідно розпочати за 20 хвилин до його початку.
11.05.2020
Неперервна освіта. Травень 2020
Органайзер дистанційних методичних заходів
20.11.2019
Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості,
розуміти її думки,переживання,
бережно доторкнутися до її серця.
В.О. Сухомлинський
19 листопада 2019 року відбулося засідання педагогічної ради-консиліуму «Про адаптацію учнів 5-их класів до нових умов освітнього процесу». Модератор – Ярець Л.В., заступник директора з навчально-виховної роботи.
Основні акценти
- Вступне слово заступника директора. Перехід із початкової в середню ланку школи – переломний, кризовий період у житті кожного школяра.
- Інформація психолога Шевчук О.І. «Вони інші» (про сучасних підлітків, їх вікові особливості).
- «Поділись враженнями і почуттями», «Мікрофон» (інтерв’ю у класних керівників 5-их класів і вчителів-предметників).
- Виступи вчителів початкових класів Махінки Н.В. та Стрільчук З.Б.
- Мультимедійна презентація за наслідками діагностичних досліджень (соціальний педагог Мельник О.О.). Обмін думками.
- Виступи шкільного лікаря Галагань К.Т., зав. бібліотекою Кукурічки Л.В.
- Робота в малих групах. Розв’язування педагогічних ситуацій.
- Підведення підсумків. Оголошення рекомендацій класним керівникам, учителям, батькам.
Найкращий спосіб зробити
дітей хорошими – це
зробити їх щасливими.
Оскар Вайльд
План
проведення методичних днів у школі
(27.11 – 28.11.2018)
27 листопада 2018 року
- Методичний діалог. Нестандартні форми організації навчального процесу – сприятливе середовище для адаптації першокласників. Роль учителя у Новій українській школі. Учасники: заступники директора з навчально-виховної роботи, класні керівники перших класів (теперішніх і майбутніх), усі педагоги, які працюють у перших класах, голова методичного об’єднання вчителів початкових класів, практичний психолог, соціальний педагог, усі охочі.
- Урок-квест (9-А клас, «Мистецтво», учитель Прудиус О.І.). Тема. Калейдоскоп модернізму.
28 листопада 2018 року
- Презентація досвіду
- Волинець Л.В. – «Співдружність сердець»
- Олексів Н.Т. – «Формування особистості в системі розвивального навчання»
- Шевчук О.І. – «Використання психодіагностичних методик і психотехнік як ефективний засіб пізнання особистості».
- Презентаційний меседж (Прудиус О.І., Насипана М.Г.): «Інтегроване навчання як освітній пазл».
- Майстер-клас від Прудиус О.І. «Я роблю так».